Er du den vi leter etter?

Spillmagasinet (lanseres 1.12.15) blir Norges nye spillnettsted, skapt av Nettavisen og Blogg.no. Gamere og spillinteresserte er ofte nisjemennesker. Vi som står bak SPMG har troen på at det er ekspertene og ildsjelene som skriver det beste innholdet, derfor har vi bygget opp nettstedet til å fronte blogginnhold på lik linje som redaksjonelt innhold. Med andre ord kan hvem som helst som blogger om spillrelaterte emner på blogg.no bli promotert på vår forside.

For å komme i gang ønsker vi å rekruttere nye bloggere innen noen spesifikke temaer. Vi ønsker blant annet et fokus på Norsk Spillutvikling, spillutdanning og sist men ikke minst, den allmenne gameren. Her har du mulighet til å fronte din interesse, dine spillopplevelser og dyrke ditt engasjement via vår nettside. 

Mer info om dette kommer og vi kan garantere deg en unik, innholdsrik og spennende nettside hvor du får lov til å bidra med det ønsker. Ta kontakt med Thea Winger – thea.winger.nettavisen.no eller meg, Bernt Erik Sandnes – [email protected]

Høres dette interessant ut?

#spmg #spillmagasinet #blogg #blogger #blog #spillutvikling #gamer #spillutdanning #spill #spillblogg 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Er du den vi leter etter?

  1. Gleder meg til å se dette når det vises frem!
    Og vil gjerne bidra det jeg kan, og håper jeg klarer å sette av nok tid til å være god hjelp 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top