Det var tider det…

I 2010 fikk jeg og mange tusener andre oppleve noe stort på Steinkjermartnan. For det året, gjennom massiv jobbing sommerferien klarte jeg sammen med flere samarbeidspartnere å få oppover den legendariske Il Tempo Gigante til Steinkjer. Å treffe Remo Caprino var en meget artig opplevelse. Alle i familien min var opp i skyene av å se, høre og møte Remo med Il Tempo Gigante. En slik opplevelse lever man veldig lenge på og noe som jeg garantert ikke kommer til å glemme med det første. 

da jeg oppdaget Mario Caprino hadde lagt ut et klipp fra Bislett Games og hvor Il Tempo Gigante med Remo bak rattet kom kjørende med Usain Bolt (verdens raskeste løpet), så gikk tankene mine tilbake til Steinkjermartnan og da jeg fikk oppleve Il Tempo Gigante på nært hold. Ellers kan jeg også skryte av Remo Caprino som er en veldig jordnær mann og som defintivt tar veldig godt vare på Caprino-arven slik at flere generasjoner får oppleve dette store norske “eventyret”.

T-A.no skrev om en råtass på Steinkjermartnan!

Har du opplevd Ill Tempo Gigante før og hva er ditt forhold til Caprino-universet. Har du opplevd noe du sent vil glemme?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Det var tider det…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top