Jeg trenger deg som venn! Please send meg en mail…

Venner er en viktig del av livet for meg. Om det er nære venner i virkeligheten eller masse venner på sosiale medier. Med Kik, snapchat, twitter, facebook, google+, Gamereactor, spillvenner i Trønderbataljonen/Old Gents og instagram så har jeg tusenvis av venner. I går kveld fikk jeg en melding på facebook hvor jeg virkelig kunne få meg en meget “nær” venn. Jeg leste meldingen og fant fort ut at dette ver det noe muffins med. Meldingen jeg fikk så da ganske så uskyldig ut og skjønner hvorfor mange kan gå på, men med min erfaring så vet jeg at dette er bare tull og fanteri

Dessverre finnes det altfor mange som går rett på limpinnen, bæsjer på leggen eller trør i salaten med å begynne kontakten med slike “såkalte nære venner”. Her gjelder det virkelig å passe seg for om du ikke gjør, kan det hende du enten får maskinen din infisert med virus eller andre humske programmer, eller så kan det hende du blir loppet for penger av kyniske pene damer som vet hvilke knapper som skal trykkes på. Uansett hvor interessert “lillemann i buksen” kanskje blir, så hold deg for guds skyld unna. For her kan du virkelig få svi på pungen.

Den “søte” facebookmeldingen jeg fikk så slik ut;

My name is miss hope

I saw your profile here

and decided to contact you. I need

you as a friend. Please contact

me back with my private email address

([email protected])

This will enable me to tell you more of myself in

details and also give you my picture .

please make sure you write mail to me with my email

i have something important to tell you as soon as i

receive your mail in my mail box at [email protected]

Have a nice day.

_____(`*?.¸ (`*?.¸ ¸.?*´) ¸.?*´)

___..::¨`?hope!…* ¸.?`¨::..

______.(¸.?*(¸.?*´¨¨¨¨`*?.¸)*?.¸)- –

.-.-.-.-.-.-.-.-

Med et pent facebookbildet er det selvsagt enda enklere for at man biter på. Her er forresten facebookprofilen hennes -> Hope Koneh og om du ser på navnet til henne så ser du med en gang at det ikke er noe som stemmer. For i linken til facebookprofilen hennes så får du dette -> http://www.facebook.com/alexsandra.pavlychkova. I linken heter hun Alexsandra Pavlychkova og ikke Hope Koneh som profilen heter. Så selv om du blir aldri så fristet, ikke ta kontakt med denne jenta. Gjør som meg etter denne bloggen og slette meldingen. 

Ved bloggen her håper jeg dere andre som blir kontaktet av Hope Koneh om å være på vakt, for ikke alt er bare gull og grønne skoger som vi sier det her jeg bor. Pass på, det er mange luringer på nettet om det er barske mannfolk eller pene jenter som gjerne vil klå deg på ryggen… eller for mitt sitt vedkommende… pungen. Ikke la deg bli fristet…


Her er bildet av såkalte “Hope Koneh” og som tuller med feil person…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Jeg trenger deg som venn! Please send meg en mail…

  1. Ikke rart det er mange som blir lurt penger av, de går jo på alt som har et pent fjes;)
    Heldigvis er jeg som deg, og ser forskjell på juks/fanteri, og noe som er mer ekte.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top