Mistet mobilen i do – dovaner!

Er det en plass man gjør drittarbeid, så er det på do. I følge en undersøkelse så er det ikke bare drittarbeid som skjer på do. For i følge T-A.no så er det forskjellige ting som gjøres når man sitter på doskåla med sitt fornødne. Veldig mange leser og bruker tiden med å få med seg det siste som har skjedd i verden. Andre spiller spill eller sitter med mobilen sin og twitrer eller oppdaterer Facebook. Noen vil nyte stillheten på do, mens andre hører på musikk. Faktisk har jeg hørt om flere som har klart å miste mobilen i do og om det er på grunn av bruken av mobilen eller rett og slett klumsete oppførsel vites ikke. Det har liksom ikke kommet helt frem i lyset hvorfor mobilen var med på do og plutselig havnet ned i doskåla… 

Så hva er din mening om aktiviteten som foregår på do. Er det normalt å gjøre andre ting enn bare drittjobben eller burde man kun fokusere på det man skal gjøre på et do? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Mistet mobilen i do – dovaner!

  1. Jeg synes en skal gjøre det en skal gjøre på en do , vaske hendene å komme seg ut for det er faktisk fler som gjerne trenger å bruke den til det den skal brukes til 🙂
    thi hi

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top