Gleder meg til å besøke Moskva!

Yess! I begynnelsen av neste år drar jeg til Moskva og skal gjøre Russland enda mer utrygg, eller rettere sagt, jeg kommer til å ha med meg mine geværer, kommer til å slipe kniven og vil gjøre hva jeg kan slik at jeg ikke stoppet av “innbyggerne” der. For Moskva er kjent for å være et sted hvor mye skjer og spesielt i undergrunden og da gjelder det å være bevæpnet til skinnet med det man har av våpen. Det skal ikke stå på utrustningen og jeg skal gjøre hva jeg kan for å bite i fra meg. Moskovittene skal få slite med nordmannen fra vest. Tro meg!

Mange av dere tenker sikkert at det nå har rablet helt for fredfulle Bernt Erik, men det har det selvsagt ikke. Spillet jeg har i tankene er denne gangen Metro: Last Light og her bærer det i vei til Moskva hvor det gjelder å være godt bevæpnet. For her møter du mye skummelt som du ikke en gang kan tenke deg og hvor du må kjempe med nebb og klør for å overleve. Året er 2034. Under ruinene av post-apokalyptisk Moskva, i tunnelene i T-banen, er restene av menneskeheten beleiret med dødelige trusler utenfra – og innenfra. Mutants forfølger katakombene under den øde overflaten og leter etter føde blant de forgiftede skyene som omkranser den forladte hovedstaden. Brent av skyldfølelse og drevet av håp er det du som sitter på nøkkelen til at jorden skal overleve – det siste lyset i vår mørkeste tid er kommet.

Begynnelsen av neste år slippes dette spillet og gjett om jeg gleder meg. Det ser hinsides spennende ut og jeg kan nesten garantere at jeg kommer til å sette avtrykk i taket etter alle ganger jeg kommer til å bli skremt, men gleder meg stort likevel.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Er dette et spill du kommer til å spille? Hva synes du om filmklippet fra spillet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top