Waaaake Island! Gud for et smakfullt kart!

 

Endelig er dagen her! Nesten så det er grunn til å tro at det er aldri så liten julaften her nå. Er det et brett jeg har likt å spille i flere av Battlefield-spillene opp igjennom årene så er det Wake Island. Det hele startet så smått i Battlefield 1942, men det var først i BF2 at jeg virkelig fikk kjørt meg. Wake Island er et fantastisk kart med mange spennende muligheter til å kunne bite i fra seg. I Battlefield 2142 ble jeg mester som sniper. Det ene hodet etter det andre fikk smake mine kuler. Snakk om herlig. 

 

 

Nå har vi altså kommet oss til Battlefield V og på nytt lanserer den svenske utvikleren DICE en helt ny versjon av denne sagnomsuste øye Wake Island. Snakk om vakker øy. For en grafikk, for et herlig kart som virkelig har fått seg en skikkelig ansiktsløftning. Rett og slett fantastisk og har nærmest ikke ord for hvor hoppende glad jeg er. Wake Island er kongekart hvor alt kan skje. Enten ruler du kartet eller så er det bare å innse at en kanskje må “øve” litt mer. 

 

 

Sammen med denne oppdateringen til Battlefield V har nå DICE gitt oss muligheten til brukerstyrte servere. Det vil si, vi nå kan bestemme selv hvilke kart, velge mellom masse moduser samt bestemme hvem som skal spille på serverne. Dette er noe som har vært savnet, spesielt i klansammenheng. Dette er altså nå tilgjengelig. Er ikke det herlig så vet ikke jeg. 

 

 

Uansett, tiden fremover kommer til å gå i en del Wake Island. Skal virkelig bite litt i fra meg og krige med nebb og klør. Så nå vet jeg hvor litt av fritiden fremover kommer til å bli brukt. Det blir Battlefield V og Wake Island. 

 

 

Har du noe forhold til Wake Island i Battlefield-serien og hvilken versjon synes du er best?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top