Den nye Justin Bieber…?

Har du hørt om Conor Maynard? Om du ikke har gjort det så gjør du det nå. for akkurat nå ligger denne “gutten” på flere hitlister verden rundt med låta Vegas Girl og etter å hørt låta så skjønner jeg godt hvorfor så mange liker han som artist. Musikken er fengende og får foten til å trippe litt. Om Conor kommer til å bli like populær som Justin Bieber er vanskelig å si nå, men om han fortsetter å ta slike skritt oppover på verdens hitlister så er det slettes ikke umulig.

Har du hørt om Conor Maynard og har du hørt låta Vegas Girl?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Den nye Justin Bieber…?

  1. Conor Maynard er helt sjuk! Hørte han for ganske lenge siden, når han ikke var så veldig kjent.. Tror neppe han blir like kjent og populær som Justin, men

  2. jeg har vært “fan” av han siden jeg først så han for ca 2-3 år siden, han er fantastisk flink til å synge! jeg synes ikke vegas girl er så bra da, men de andre fra Contrast albumet hans er veldig bra, som Animal og Turn Around 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top