Stor stas med konsert av Børge Rømma!

 

Vet du hvem Børge Rømma er? Han er veldig godt kjent for sin vokalistrolle i det populære bandet Too Far Gone. Sammen med bandet reiser han land og strand for å holde konserter hvor det som oftest blir hæla i taket og godt med liv. Børge bor i Rissa sammen ned artisten Becca og deres lille datter som selvsagt blir godt preget over sine foreldre som er kjente artister. Fra hjemmet til Børge kommer låt etter låt både som soloartist og med livate gjengen i Too Far Gone. 

 

 

Selv har jeg flere favorittlåter fra både Børge alene, Becca og sist men ikke minst Too Far Gone. Det er en låt som virkelig har satt seg godt og som betyr mye. Det er låten Taktfaste slag med blant annet Børge og Becca. Denne låten beskriver følelsen jeg har til min kjære helt siden jeg ble sammen med henne, til vi giftet oss og resten av livet med taktfaste slag. Rett og slett en nydelig låt. 

 

 

Av andre låter som blant annet har blitt godt spilt er Den finaste, Dyrebare tid, Reis av sted, Ælsk dæ vilt, Din vei, Min siste dag ++. Dette er låter som får en til å tenke litt og det er nettopp det som gjør at jeg liker låtene Børge Rømma fremfører. 

 

For ikke så altfor lenge siden før “lockdown” i sammenheng med Coronaviruset var jeg og dama mi på fest på Tipsy Cow her på Orkanger. Der var selvsagt Børge Rømma og spilte til fest. Gjett om det var liv der. Her fikk vi høre den ene livate låten etter den andre. Mange coverlåter ble også fremført og som satte fart i både dansingen og livet på Tipsy Cow. Til tider runget det med allsang i lokalet som bevis på at Børge Rømma traff godt med låtvalgene sine. 

 

 

Når Coronastyret er over håper jeg å få oppleve flere fremføringer av Børge Rømma, Too Far Gone, men også av Becca. Har tilgode å oppleve Becca på scenen, men en vakker dag skjer det nok hvor begge to samstemt synger i vei. Gleder meg til det. 

 

Ei låt som også betyr mye for meg er låten Den e vil ha med Becca…

 

 

Har du vært på konsert med Børge Rømma, Too Far Gone eller Becca? 

 

Bildene er tatt med Samsung S8 telefon i tillegg til å skylde på en litt vel brisen fotograf… 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top