The end i Dishonored!



Okei
, det er kanskje ikke slutten for det kommende spillet Dishonored, men det filmklippet som nå nettopp har blitt lagt ut heter “The end” og her tar Arkane Studios for seg slutten av utviklingen av spillet. Skal jeg være helt ærlig, tror jeg faktisk spillet kommer som en outsider og vil selge i bøtter og spann. Dishonored ser meget spennende ut og med de muligheter som ligger til rette i spillbarheten så kan ikke dette slå feil. Historien, settingen og stemningen ser helt sinnsyk ut. Minner en god del på de legendariske Bioshock-spillene. Jeg har ikke sett et spill som ser så originalt ut som dette og det gjør jeg lengter etter å få slått kloa i Dishonored.

Heldigvis er det ikke lenge til det skjer, for Dishonored kommer ut til konsoll og PC allerede 12. oktober og det er ikke så lenge til.

Hva sier du til dette?
Dishonored er et førstepersons actionspill hvor du har rollen som en leiemorder med overnaturlige evner, drevet av hevn. Eliminer dine mål med det svært fleksible kampsystemet hvor du kombinerer de mange overnaturlige evnene, våpen og uvanlige “gadgets” som er til din disposisjon. Du kan forfølge dine fiender i dekke av mørket, eller angripe dem åpent. Utfallet av hvert oppdrag er basert på valgene du gjør. 

Handlingen i Dishonored er satt til Dunwall, en industriell hvalfangerby, hvor underlig teknologi og utenomjordisk mystikk eksisterer i det skjulte. Du er en tidligere klarert livvakt av Keiserinnen, men når du anklages for mordet hennes blir du en beryktet leiemorder. 

nå er det bare å se den siste dokumentaren fra Arkane Studios og sette seg selv i Dishonored-modus. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Jeg gleder meg stort, gjør du? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “The end i Dishonored!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top