Vil du overleve, ja da må du kjempe hardere!

Nettopp dette skjønner jeg svært godt når jeg ser det siste filmklippet til det kommende Far Cry 3. Jeg har filmklippet flere ganger og jeg gleder meg bare mer og mer til å ta fatt på det spillet har å by på. Grafikken og detaljene ser ufattelig herlig ut og flere ganger stoppet filmklippet bare for å studere omgivelsene i spillet. Jeg kan si det som det er, jeg drømmer meg faktisk litt bort i det første Far Cry når jeg ser dette klippet. For i det første spillet fikk vi oppleve en unik, detaljert jungel man ikke hadde sett maken til. Grafikken var langt forut sin tid da Far Cry kom ut i mars 2004. Crytek stod som utvikler og man opplevde et spill som fikk man fengslet til grafikk og omgivelsene. 

Det som er mest beklagelig akkurat nå, spillet slippes ikke før 29. november og da til konsoll og PC

Dette skriver Ubisoft selv om spillet:
Spillerne av Far Cry 3 trår inn i livet til Jason Brody, en mann som er alene i verdens ende, strandet på en mystisk tropisk øy helt utenfor sivilisasjonen. I dette ville paradiset hvor lovløshet og vold er det eneste som er sikkert, vil spillerne diktere når, hvor og hvordan begivenhetene i spillet utfolder seg. Spillerne vil hogge, snike, detonere og skyte seg vei gjennom øya i en verden som har mistet all følelse av rett og galt.


Hva synes du? Er jeg alene om å glede meg eller venter du også med stor spenning på at Far Cry 3 skal komme? Hvilket format skal du evt. kjøpe spillet til?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Vil du overleve, ja da må du kjempe hardere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top