En eksklusiv t-skjorte…

En av de t-skjortene som for meg er meget eksklusiv er uten tvil den denne som dere kan se nedenfor. Fremsiden av skjorten sier kanskje ikke så mye, men baksiden gjør det. For der står det Dishonored og for de av dere som fortsatt ikke skjønner noen ting, så er Dishonored et spill som er på tur. Hvis jeg tror rett, kommer Dishonored til å bli årets store overraskelse og vil få meget gode kritikker rundt omkring. Årsak -> spillet ser veldig spennende ut med en stemning man sjelden opplever i spill. Omgivelsene, grafikken, de forskjellige karakterene, musikken og sist men ikke minst spilloppbyngningen med de muligheter du som spiller har, gjør at Dishonored kommer til å slå knockout på oss. Jeg har flere ganger blitt sittende å måpe etter å ha sett filmklipp fra spillet og det sier litt. Ikke alle spill som klarer det nå om dagen. 

Det er utvikleren Arkane Studios og Bethesda Softworks som står bak Dishonored!

Dishonored kommer til konsoll og PC 12. oktober og jeg gleder meg stort til å ta fatt på historien og dets plott. 

Dette skriver utvikleren Arkane Studios om spillet;
Dishonored er et førstepersons actionspill hvor du har rollen som en leiemorder med overnaturlige evner, drevet av hevn. Eliminer dine mål med det svært fleksible kampsystemet hvor du kombinerer de mange overnaturlige evnene, våpen og uvanlige “gadgets” som er til din disposisjon. Du kan forfølge dine fiender i dekke av mørket, eller angripe dem åpent. Utfallet av hvert oppdrag er basert på valgene du gjør. 

Handlingen i Dishonored er satt til Dunwall, en industriell hvalfangerby, hvor underlig teknologi og utenomjordisk mystikk eksisterer i det skjulte. Du er en tidligere klarert livvakt av Keiserinnen, men når du anklages for mordet hennes blir du en beryktet leiemorder. 

Hva synes du om t-skjorten og er dette en t-skjorte du kunne ha tenkt og gått med? Gleder du deg til Dishonored kommer ut og hva ser du mest frem til i spillet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “En eksklusiv t-skjorte…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top