Rett og slett gode minner!

I dag så jeg et klipp fra et spill som har betydd enormt for meg og min onlinespilling. Spillet som i grunnen var det første spillet jeg på skikkelig vis begynte å spille online var Battlefield 2. Et spill som jeg mer enn gjerne kan mimre stort over og som jeg har mange hundre timer på samvittigheten både som ensom ulv og sammen med Trønderbataljonen. Faktisk lå jeg som den 7 beste i treffsikkerhet i Norge i Battlefield 2 og ble fort en ettertraktet sniper. Jeg spilte flere kamper sammen med klanen min Trønderbataljonen og spesielt en kamp jeg husker godt, hvor vi havnet på en tredjeplass i den nordiske Komplett-cupen. Da var jeg stolt over klanen min Trønderbataljonen, noe jeg selvsagt den dag i dag er.

nå sitter jeg her og mimrer som bare det. Battlefield 2 er og blir en unik spillopplevelse for meg. 

Hva med deg? Hvilket spill har betydd mest for deg opp igjennom årene? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Rett og slett gode minner!

  1. Skikkelig bra blogg du har laget! Liker godt bloggere som tar bloggen litt seriøst, og prøver å lage den litt fin og ikke bare sånn helt vanlig. Litt annerledes med gode bilder og god tekst osv. Føler liksom at man bryr seg litt mer om oss som leser da. Og da blir jo det gøyere å kommentere og lese den også!! Kjempe bra!
    Men du! En annen ting, jeg har en konkurranse på bloggen min akkurat nå, hvor du kan vinne et Star Tour gavekort på 5000 kroner! Har du lyst til å delta? Hadde satt stor pris på om du hadde giddet. Det hadde også vært helt fantastisk om du kunne laget et blogginnlegg om den så flere får det med seg 🙂 Tusen takk på forhånd!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top