La deg bli fristet med Gunslinger!

Endelig, sier jeg bare. Etter å ha hatt mange gode timer med Call of Juarez-serien, jubler jeg nå over mer. Den polske utvikleren Techland har omsider på skikkelig vis annonsert at de jobber med et nytt spill i serien. Spillet har fått tittelen Gunslinger og sammen med annonseringen har de sendt ut både et fristende filmklipp pluss noen skjermiser. Må ærlig innrømme å si at jeg synes dette ser veldig bra ut og er det noe jeg savner så er det skikkelige cowboy-spill. Det er jo en god stund siden det har kommer noe nytt på den fronten, så nå er det på tide synes jeg. Det er kun Techland og Rockstar Studios (Red Dead Redemption) som har cowboy-spill i fokus. 

Her er altså et filmklipp pluss noen skjermbilder fra Call of Juarez – Gunslinger

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Liker du spill som dette og hvilket cowboy-spill synes du er best?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “La deg bli fristet med Gunslinger!

  1. Åh tenkte først at nå ha de laget spill av Stephen Kings serie The Dark Tower, som omhandler en gunslinger, men var tydligvis ikke det 😛 Så litt kult ut likevel da 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top