Nydelig, stemningsfull musikk i BioShock Infinite…

Det finnes spillutviklere som virkelig er flinke til å legge sjelen sin i spillene sine. En av disse er uten tvil Irrational Games og deres herlige spill BioShock Infinite som kommer til konsoll og PC 26. mars. Bioshock-serien har alltid vært en stor serie for meg og nå kommer altså et nytt spill i serien og jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg. I dette lille klippet, har Troy Baker (stemmen til Booker DeWitt) og Courtnee Draper (stemmen til Elizabeth) satt seg ned i studioet for å spille inn låten “Will the circle be unbroken” for nettopp BioShock Infinite. Nydelig låt var det i alle fall og som jeg tror vil passe godt inn i spillet. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til BioShock Infinite og hva synes du generelt om denne spillserien?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top