Verbatim – min gode hjelper!

Er det noe man ikke får nok av, så er det lagringsplass på min kjære spillPC. Selvsagt har jeg flere SSDer stående inn i den og en av de merkene som du kan finne på innsiden er Verbatim. Deres produkter er veldig sliteterke og har pr. i dag IKKE hatt problemer med noen av diskene fra Verbatim. Derfor er jeg også en tro bruker av deres produkter og da må det jo selvsagt også til en SSD inn i min spillPC. I løpet av en uke får jeg utrolig mange spørsmål om hva som må til for å få en god spillPC og da anbefaler jeg selvsagt Verbatim. Jeg synes det er moro å kunne hjelpe slik at de jeg hjelper blir fornøyde med spillPCen sin.  

her er et av de produktene som får lov til å gjøre PCen min så bra som den er. 

Anbefaler deg å ta turen innom Verbatim sin nettside og se hva som finnes der av geniale produkter -> www.verbatim.dk

Er du nøye på hva du planter inn i din spillPC? Har du hørt om Verbatim? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top