Fet edderkopp på SureFire tastatur!

 

En av våre mange fans har sendt meg noen stilige bilder som blant annet inneholder et Kingpin M1 mekanisk tastatur og en fet edderkopp. Selv elsker jeg edderkopper og for tiden har vi lånt bort vår som er en verdens største tarantula. Da jeg fikk se bildene første gangen på Snapchat var jeg ikke sen om be om å få bildet som jeg her kan presentere for deg. Må innrømme at edderkoppen gjorde seg godt på Kingpin M1. 

 

SureFire er et gaming hvor Verbatim står bak og som blant annet har over 50 år på baken som produsent av lagringsmedier med høy kvalitet. Som du også vet så er jeg stor fan av SureFire og hvor jeg har hatt mye med å gjøre. I tiden fremover kommer SureFire til å være med meg gjennom diverse gaming event. Det første er på Jotunheimen E-sportsenter. Mer om dette kommer jeg tilbake til. Videre i august kommer SureFire til Steinkjermartnan med undertegnede som skal underholde med gaming der. SureFires produkter kan du blant annet kjøpe i Teknikmagasinets butikker rundt omkring i Norden. 

 

 

Hva synes du? Har du hørt om gamingmerket SureFire og bruker du produkter fra SureFire, så gjerne send meg bilder til [email protected]. Om du ønsker kan jeg skrive litt om din setup samt dele dette i mine kanaler. Høres det interessant ut? 

 

Uansett, her er noen bilder som Kenneth Rostad har sendt meg hvor vi kan se den stilige edderkoppen på et SureFire-tastatur! Kenneth Rostad er også en streamer med egen Twitch-kanal og den finner du HER!

 

BE ON FIRE WITH SUREFIRE!

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top