Ordførerduell i Mario Kart 8 Deluxe!

 

Som mange av dere vet så nærmer vi oss kommunevalg med stormskritt. Den 11. september er det klart for at du og jeg kan ta turen inn i valglokalene og avgi vår stemme om hvem vi synes fortjener å sitte og styre rundt omkring i de ulike kommunene. Selvsagt har vi i gamingavdelingen en plan å utnytte dette. Under årets Steinkjermartna har undertegnende, Elkjøp, Fredrik fra Trønder-Avisa,  pluss gjengen som hjelper til, tenkt å finne ut hvem av ordførerkandidatene i Steinkjer er best i Mario Kart 8 Deluxe. Her blir det altså mulighet for å oppleve en skikkelig ordførerduell. Som mange av dere lesere kanskje har fanget opp har jeg skrytt av satsningen Steinkjer Kommune har gjort når det kommer til ungdommen gjennom Huze Ungdomssenter. Her får ungdom uansett bakgrunn lov til å delta på alt fra ulike aktiviteter til sosialt samvær. Alt er lagt til rette i gode lokaler hvor ledere styrer det hele med god hånd. Derfor synes jeg det er viktig at politikere får se hvor god satsningen er og hvordan man kan styrke den ytterligere.

 

 

I dag er forebygging mot blant annet rus veldig viktig. Da kommer et slikt tilbud som Huze Ungdomssenter som et friskt pust inn. Dette føler jeg er viktig å belyse og viktigheten for at ungdommen har noe å gjøre på fritiden hvor det sosiale er satt skikkelig i fokus. Møtes gjennom sosiale gaming, e-sport, ulike aktiviteter, konserter pluss masse annet gjør at man får fokuset mot dette i stedet for f.eks. rusproblematikken. Politikere må se og føle på kroppen hvordan et slikt tilbud fungerer. Hvordan påvirker det ungdommene og hvordan kan man videre satse på et godt ungdomstilbud. 

 

 

Under Steinkjermartnan vil det bli lagt til rette for gamingsatsning hvor Huze Ungdomssenter med e-sport delen kjører i gang turnering. Videre vil jeg samt mine mange gode hjelpere sørge for at gaming kommer på dagsordene dagene 10.-12. august på Steinkjer. Her vil man kunne delta i konkurranser, giveaways, vinne masse flotte premier blant annet sponset av SureFire hvor Verbatim står bak. Av premier kan man vinne alt av gamingutstyr pluss masse annet. 

 

 

Nå er det altså ikke mange dagene igjen hvor jeg, Fredrik fra Trønder-Avisa pluss våre støttespillere som Elkjøp og Huze Ungdomssenter komme med mer info i hva som skal skje. En form for timeplan vil også bli lagt opp samt info om de ulike aktivitetene vi kan tilby. Jeg gleder meg stort og ser frem til gamingsatsningen på Steinkjermartnan. Dette skal bli helt fantastisk, rett og slett. Som i fjor kommer tusener til å stikke inn, prøve alt fra VR til ulike spill pluss delta i turneringer av forskjellige slag.

 

Her er en aldri så liten timeplan så langt;

Torsdag: Åpent fra kl. 12-18

Fredag: Åpent fra kl. 12-18

Lørdag: Åpent fra kl. 12-16 

 

 

Dette er sosial gaming på sitt beste! Kom og skap gamingglede og kanskje er det du som stikker av med flotte premier. 

 

Velkommen! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top