Fantastiske Blue & NiP Ultimate Streamer Bundle Mo-Fi

*Reklame*
 

Himmelriket trenger ikke å være langt unna. Spesielt som gamer. Dette har jeg opplevd titt og ofte. En herlig følelse er det. Har du opplevd noe slikt i det siste?
 

At jeg nå befinner meg i himmelriket kommer av at jeg har fått oppleve noe stort for meg som gamer. For å si det slikt, spillopplevelsen har hevet seg noen hakk i tillegg til at jeg som youtuber har muligheten til å lage kvalitetsvideoer i tiden fremover med knakende god lyd.
 


 

Okei, først må jeg bare innrømme at jeg lenge har siklet etter Blue Yeti-produkter og endelig har drømmen gått i oppfyllelse. Foran meg står et flunkende nytt Blue Yeti & NiP Ultimate streamer bundle og som gjennom en liten stund har fått kjørt seg godt både med å se film, spille spill og sist men ikke minst høre musikk. Alt som vi gamere bruker tiden vår på.
 

Har kanskje glemt et par ting som vi gamere for tiden også bruker tiden vår på og det er streaming og lage videoer. Disse tingene er noe som virkelig har fått skikkelig oppsving de siste to årene. Stadig flere og flere kaster seg på og mekker videoer eller streamer via Youtube eller Twitch. Aldri før har utsalgsstedene solgt så mye som nå av produkter som dette.
 


 

Blue Yeti er et merke som har stormet frem både fordi de har kvalitetssterke produkter og har blitt en del av denne youtube-og streamingstormen. I sitt sortiment har de mye å by på for alle som ønsker å bli stjerner som youtubere eller streamere, men også for de som gjerne vil koste på seg god lyd. Nettopp dette er det som har ført Blue Yeti-merket opp i toppen som det mest populære valget for denne gjengen gamere og meg da.
 

Blue & Ninjas in Pyjamas Ultimate (en svensk proffklan) Pro Streamer Bundle er et helt fantastisk produkt som sørger for at jeg får kost meg stort som både gamer og youtuber sammen med barna mine.
 

Nå har jeg vel i grunnen avslørt hva jeg mener om dette produktet fra Blue Yeti, men bør vel kanskje fortelle litt om hvorfor også.
 

Skjønner godt hvorfor så mange digger Blue Yeti og hvorfor mange velger et slikt oppsett for sine streaming og youtube-tilværelse.
 


 

I esken finner du en fet mikrofon og et headset som kan tilpasses alle hodeformer og fasonger. I tillegg er øreklokkene store slik at stort sett alle ører havner på innsiden uten at de blir klemt. For er det noe jeg ikke liker så er det øreklokker som presser på ørene. I lengden blir dette ganske så ubehagelig, i alle fall for meg.
 

Her er det som ligger i esken:
* Mykt etui med oppbevaringslomme for kabelen
* 3 meter lang lydkabel
* 1,2 meter lang lydkabel med kontroller og mikrofon for Apple iPhone/iPad
* 1 meter lang USB-ladekabel
* 3,5 mm-til-1/4″-adapter

 


 

Formen på øreklokkene er også perfekt tilpasset ørene i tillegg har de et skum som tilpasser seg etter området rundt ørene. Skummet er dekket av immitert skinn og som føles veldig behagelig mot ørene. Størrelsen på øreklokkene er 50 mm og som er fiberforsterket med innebygd forsterker som sørger for en krystallklar, dyp lyd.
 

Når det kommer til bøylen er den formet en god del annerledes enn det vi er vant til, men måten det er gjort på gjør at headsetet ligger veldig godt mote hodet uten at det presser på. Her er det også veldig varierende hvordan bøylene er lagd og noen presser sinnssykt hardt mot hodet noe som gjør at man ikke kan sitte time etter time med det. Selve mekanikken i hvordan bøylen bøyer seg ut er helt genial og noe av det smarteste jeg har sett.
 

Headsetet kobles til mikrofonen og her finner du flere forskjellige lengder kabler som kan brukes og vil du bruke headsetet til f.eks. mobilen så kan du bruke kabelen med lydvolumkontrolleren. Denne funker helt fint til min Sony Xperia X. I esken finner du ellers alt av kabler som du trenger både for mikrofonen og headsetet.
 


 

Når det kommer til mikrofonen så er denne med eksklusiv matrise med 3 kapsler og som om ikke det er nok så har den 4 lydmønstre som sørger or at du kan tilpasse deg din streaming eller ditt opptak. Kvaliteten er god og sørger for et krystallklart lydbilde uansett hvilket program du bruker til innspillingen din. Det programmet jeg bruker er OBS og som for meg har funket kjempebra. Det er enkelt å bruke i tillegg til at det gir meg god kvalitet på opptakene. Derfor har jeg ikke brukt så mye energi på å finne noe annet selv om det finnes flere gode programmer.
 

På mikrofonen finner du en mute-knapp for opptak, et hjul for styring av sensitiviteten av mikrofonen pluss hjulet for lydmønstrene. På den andre siden finner du volumknappen for headsetet. Du kan også tilpasse hvordan høy stemmen din skal være i forhold til lyden i f.eks. det du spillet. Aldri før har jeg vært mer i himmelriket når det kommer til hvor enkelt det er å tilpasse stemmevolumet mitt i forhold til lyden i opptakene mine.
 


 

Mikrofonen står meget stødig på en metallfot og det skal veldig mye til å tippe den over ende. Om du bruker litt tid kan du også legge opp ledningen slik at det hele ser godt ut. Dette er litt viktig i mine øyne spesielt når man sitter og streamer og hvor andre ser på. Lite rot der man sitter er viktig.
 

Da var jeg kommet frem til konklusjonen. For det første, lyden i headsetet er helt fantastisk. Den er dyp selv uten at bassen skurrer og det med høy lyd og låter som virkelig får bassen presset til det ytterste. Mellomtonen og diskanten er også perfekt tilpasset slik at du får et variert og godt lydbilde uansett hva du bruker denne bundelen fra Blue Yeti til så passer den godt inn. Jeg har i alle fall hatt veldig mye glede med Blue & NiP Ultimate Streamer Bundle-pakken. Til og med når jeg bare sitter og koser meg med musikk fra Spotify på mobilen så får jeg presentert et helt fantastisk lydbilde.
 


 

Om du ønsker mer info om Blue & NiP Ultimate Streamer Bundle så kan du ta turen innom nettsiden til Blue Yeti
 

Om du ønsker å kjøpe dette settet så finner du det HER.
 

Så mitt råd, selv om dette settet koster en del, så kjøp det og du opplever at streamingen og youtube-videoene får en real opptur og hvor du kan nyte det å være aktiv gamer på alle fronter.
 

vLDA_BTNNII
 

#blueyeti #youtuber #spillpappa #ninjasinpyjamas #blue #anmeldelse #omtale #gamer #gaming #game #games #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top