Hevnen er søt…

…i følge Silje. I disse dager har det vært sommerlige temperaturer over det meste av landet, deriblant også Snåsa. I går spurte datteren min om jeg kunne splæsje henne ned med en tiliters bøtte med vann (på spøk) og selvsagt svarte jeg med å gjøre det. Så splæsjen fikk hun med kaldt vann. Vi lo, men datteren min hylte godt. I dag var det min tur til å få igjen og denne gangen ble jeg skikkelig tatt på senga. For mens jeg gikk bortover veien og ante fred og ingen fare, tar datteren min opp høytrykkspyleren og lar meg få en skikkelig kalddusj. Selvsagt var dama mi med på dette her og som lo godt, mens hun tok bilde av meg og kalddusjen jeg fikk servert i ryggen. Kaldt var det i alle fall…


En kalddusj av de sjeldne…


Silje lo godt…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hevnen er søt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top