Skyhøy puls…

…i alle fall kjentes det slik ut da jeg tok meg en løpetur for et par uker siden sammen med datteren min. Jeg har bestemt meg for å trene litt ekstra og hvor vi har skal løpe litt for å komme oss i bedre form. Spesielt jeg som har forholdsvis stillesittende jobb, er viktig å komme seg litt i bevegelse. Fotballtreninger er også en del av denne “aktivitetsplanen” min og føler at formen bare blir bedre og bedre, selv om jeg fortsatt har et stykke igjen. Målet er i alle fall å kunne løpet jevnt og trutt på fotballtreningene uten å måtte ta noen “snikpauser”. 

I den løpeturen jeg og datteren min hadde, kjørte vi en skikkelig spurt opp en bakke som avslutning og hvor jeg tok meg helt ut. Datteren min fikk fem sekunders forsprang og bakken er ikke superlang, så da hadde jeg ikke annet å gjøre enn spurte alt jeg maktet for å komme før henne (noe jeg klarte). Jeg spurtet til jeg nærmest så mannen med ljåen. Så da jeg kom innom hus, lurte dama mi på hvordan pulsen var. Heldigvis var den ikke så ille da og det var fortsatt liv i meg, men bare så vidt…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top