Jeg har latt meg imponere ZTE Nubia!

Å ta bilder er noe jeg setter stor pris på og har opp i gjennom årene har flere kameraer med forskjellige egenskaper. Etter at jeg fikk tak på ZTE Nubia har det å ta bilder virkelig fått en ny næring. Skulle nesten ikke tro det er mulig, men jeg tar faktisk flere bilder med min mobiltelefon enn jeg gjør med f.eks. Fujifilm FinePix S100FS, et slags hybrid kamera. Det spesielle med ZTE Nubia er kamerafunksjonen og effektene man kan bruke. I tillegg blir bildene utrolig skarpe og fine, kanskje ikke så rart heller da med 13MP kamera på mobilen. 

En annen ting som jeg har blitt imponert over er spillene som kan spilles på mobilen. Jeg har slitt med et eneste lagg i noen av spillene samt at den trykksensitive skjermen reagerer momentant på mine trykk. Har opp igjennom årene opplevd litt av hvert på dette området, men aldri på min ZTE Nubia. På min mobil finnes alt av strategiske spill, bilspill til quizspill i tillegg til selvsagt Flappy Bird. 

Bruker du for det meste mobilen din når du tar bilder?

Her har jeg forresten samlet noen bilder som jeg har tatt med mobilen og som dere kan se, så er kvaliteten så absolutt på topp;

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top