Why does it feel so good, so good to be bad…?

Snakk om bli hjernevasket… David Guetta, Showtek og Vassy har i alle fall klart det til gangs. Nå går jeg og nynner på “why does it feel so good, so good to be bad”… Låten ligger høyt oppe på de mange hitlister rundt omkring i verden og det skjønner jeg godt med en slik låt som fanges rett i fletta. 

David Guetta er utrolig kjent artist og har mange slagere på samvittigheten. Nå er jeg bra sikker på at denne låten kommer til å ligge lenge på hitlistene og bli en av sommerlåtene i 2014. 

Hva synes du om låten? Er du hekta på den?

#hitliste #hit #music #musikk #davidgueatta #hekta #blogg #blog #lovemusic #elskermusikk #showtek #vassy #love #digg #sommerlåt 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Why does it feel so good, so good to be bad…?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top