Call of Duty Advanced Warfare hermer etter Crysis

En av mine favoritt spillserier er uten tvil Crysis fra utvikleren Crytek. Har alltid likt Crysis og spesielt med tanke på de egenskapene du som spiller hadde i spillserien. Fra å være superkjapp, supersterk og kunne hoppe himmelhøyt. Alle disse egenskapene var unike og ga spillet en herlig dybde. Selvsagt gjaldt det å bruke egenskapene til rett tid, for fienden var smart og med et lite feilsteg, så kunne det hende du endte opp i en blodpøl. 

I dag avslørte utvikleren Sledgehammer og utgiveren Activision et nytt Call of Duty og som har fått undertittelen Advanced Warfare. Etter å ha sett filmklippet fra spillet, er jeg ikke i tvil. Sledgehammer har hermet etter Cryteks Crysis. For i Call of Duty Advanced Warfare har du nettopp de unike mulighetene som i Crysis. Du kan hoppe himmelhøyt, du kan bli supersterk og du kan sikkert også bevege deg i lynets hastighet, akkurat slik du kan i Crysis-spillene. Om dette gir Advanced Warfare en ekstra dybde, gjenstår og se, men jeg skal ærlig innrømme å si at det hele virker veldig spennende nettopp fordi jeg er stor fan av Crysis-spillene.

En annen ting Sledgehammer og Activision har gjort, er å hyre inn den kjente amerikanske skuespilleren Kevin Spacey hvor han har fått en viktig rolle i Advanced Warfare. Genistrek? Muligens og kan gi spillet enda litt ekstra.

Selv gleder jeg meg stort til Call of Duty Advanced Warfare og synes det aller første filmklippet ser veldig bra ut. Spesielt med tanke på de mulighetene som finnes i spillet. Jeg er bra sikker på at vi vil høre mye om Call of Duty Advanced Warefare og spesielt på den kommende E3-messen som går av stabelen 10-12. juni. Håper på å kunne få se et filmklipp som presenterer litt gameplay også.

Gleder du deg til Call of Duty Advanced Warfare og hva synes du om dette aller første filmklippet? Hva tror du kommer til å være spillets aller største styrke?

#callofdutyadvancedwarfare #callofduty #advanced #warfare #activision #sledgehammer #gaming #gamer #videogames #pcgamer #intel #gigabyte #kingston #creative #coolermaster #qpad #fps #firstpersonshooter #crysis #crytek #future #kevinspacey #actor #skuespiller #spill #spilling #kevin #spacey

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top