Jeg er såååå forelsket!

At det går an å bli så forelsket? Jeg har virkelig blitt skutt av amors piler og det er ikke bare av en pil, men mange. Jeg ligger nede for telling og får nærmest ikke til å puste. Gamerhjertet mitt slår dobbelt så fort, det sitrer i kroppen, jeg føles helt mo i knærne…i alle fall det føles slik ut. At det går an å falle så hodestups i et bilspill som dette.

Jeg skjelver som rakkern og tiden frem til november føles sååå lang. Tid, kom igjen, fly av gårde… 

Når du ser klippet nedenfor så kan det hende du skjønner hvorfor jeg så inn i granskogen forelsket. Sjekk den grafikken, sjekk de herlige bilene og sjekk omgivelsene. Nei, dette må bare bli game of the year i bilspillsjangeren.

Sliter med å holde siklet tilbake. Dette ser jo bare så rått ut. Vil ha…NÅ! Vil du?

#projectcars #slightlymadstudios #bilspill #racinggame #inlove #gamer #gaming #pcgamer #consolegamer #spillersunt #spill #pcgaming #gamerpc #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #creative 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top