Ikke lenge igjen til USA-tur!

Gud som jeg gleder meg. Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal besøke USA. Jeg skal dra fra østkyst til vestkyst. Gjennom snø, sol, ørken, fjell og enorme skoger. Tenk, jeg skal krysse USA på langs med bil. Det skal bli innmari moro. 

Okei da, det blir ikke på ordentlig, men turen tar til i digital form. For den 2. desember lanseres et av høstens store bilspill som nettopp gir deg muligheten til å krysse USA fra østkyst til vestkyst. Bilspillet heter The Crew. Jeg har fra før av vært med på to betatester og vet at dette kommer til å bli et unikt bilspill. For som om ikke det er nok, så kan du også pimpe bilene dine til det ugjenkjennelige med tusenvis av oppgraderinger. Du kan omgjøre en gatebil til å bli en offroadbil som kan kjøres overalt i skog og mark. Bare den delen gleder jeg meg stort til. Spillet minner meg stort om Need for Speed Underground og oppfølgeren hvor du kunne pimpe bilene dine. 

Spill er sunt anbefaler The Crew!

Her er i alle fall et filmklipp fra spillet og regner med at du også gleder deg. 

#thecrew #ubisoft #racinggame #needforspeedunderground #racing #offroad #streetcars #bilspill #Ivorytower #gamer #pcgamer #pcgaming #pcgame #intel #xfx #gigabyte #kingston #benq #coolermaster #ilovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top