Julegavetips fra Nintendo til deg og dine!

Nintendo er et selskap som gjennom flere tiår har underholdt en hel verden med sine spill og konsoller. De har servert oss klassiske, game of the year-spill som perler på en snor. Kvalitet har alltid stått i førersetet til Nintendo og hvor man sjelden har opplevd problemer med spill eller konsoller. Derfor er jeg ekstra keen på å komme med anbefalinger når det gjelder spill og selvsagt deres konsoller. 

Wii U, en veldig populær spillmaskin her hos oss og som blir flittig brukt av alle her i huset. Jeg er 42 år og skal ærlig innrømme med mitt barnslige sinn at jeg koser meg skikkelig når jeg spiller på Wii U. For meg er dette familiekonsollen nummer 1. Den er perfekt lagd for sosial gaming og hvor man kan samle familien eller en stor venneflokk for underholdning time etter time. Wii U gir muligheten for opp til fem personer å spille samtidig. Akkurat det er det ingen av de andre konsollene som makter. Derfor bruker jeg å si at Wii U er familiekonsollen nummer 1.

En annen ting, konsollen er undervurdert av mange. For tro det eller ei, du kan faktisk spille dine “gamle” Wii-spill på konsollen og om du samler alle spill til både Wii U og Wii, så har du et hav av gode, underholdende spill pluss en haug med Wii U spill med bedre grafikk og flere muligheter. Med dette kan man ikke klage og hvor du vil få god valuta for pengene om du investerer i en Wii U.

Av spill jeg vil anbefale så kommer det sist lanserte Super Smash Bros til Wii U. Et slåssespill som passer barn i alle aldre og med Amiibo figurene får man en enda mer interaktiv spilling. Super Smash Bros. har bygd opp en bra fanskare og hvor både jeg og sønnen min er ivrige tilhengere. Dessverre taper jeg noe gruelig, men hva gjør vel det når jeg ser hvor artig sønnen min har det. Jeg vil uten tvil anbefale Super Smash Bros. og med at fire personer kan spille samtidig, så er dette er sikkert stikk til familien. Et godt julegavevalg.

Det andre spillet som virkelig har slått an hos oss er Mario Kart 8. Snakk om klassikerspill. Allerede nå har vi mange titalls timer med spilling her i familien hvor alle er delaktige. Både jeg og dama elsker å spille sammen med barna. Mange herlige baner, bra banedesign, fet grafikk og utrolig mange muligheter gjør spillet til en klassiker. Fire spillere kan spille samtidig. Mario Kart 8 anbefales som en perfekt julegave til hele familien.  

BcL6JYR5eFs

Den 21. februar i år lanserte Nintendo et spill som definitivt bør havne under mangt et juletre. Spillet jeg da tenker på er Donkey Kong Country: Tropical Freeze. Dette er et av de beste spillene i år med et utrolig herlig banedesign, nydelig stemningsfull musikk og nydelig grafikk. Kan ikke bli bedre enn dette. To personer kan her samarbeide og som gjør det til et klassiker. Nok et spill jeg vil anbefale til Wii U og som jeg tror vil bli godt mottatt. 

HSxDAyit9ak

Her har du noen gode spill til Wii U og som jeg anbefaler dere. Wii U er den perfekte familiekonsollen og et godt kjøp til jul som vil frembringe mange timer med god underholdning.  

Kommer du på foredraget mitt Spill er sunt, vil du få prøve flere av disse spillene. Neste år planlegges og hvor jeg vil drar rundt omkring i Norge og snakke om spill og hvor viktig spill kan være for å samle familien. Et tips til dere foreldre, spill sammen med barna deres og se hvilken glede det blir av det.

z107NbGUIOk

#nintendo #wiiu #wii #julegave #supermarie #anbefaler #jul #gaming #konsoll #konsollgaming #gamer #ilovegaming #familiemoro #familiespill #julespill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top