Lyden som tar meg med på en herlig reise!

Koss Pro4S er navnet på et nytt stereoheadset som jeg har fått tak i og som jeg har blitt utrolig glad i. Produsenten Koss har mange års erfaring når det kommer til lyd og gang på gang beviser de at de er gode på lydgjengivelse.

Som gamer setter jeg store krav til god lyd og at gjengivelsen blir så god som mulig. Spesielt i spill hvor det er viktig å høre hvor evt. fienden dukker opp. Da må lydgjengivelsen være i ypperste klasse slik at jeg kjapt kan ta meg av det som kommer om det er foran, ved siden eller bak meg. Kjappe reaksjoner kombinert med god lydgjengivelse er alfa omega om man skal lykkes i spillingen.

Å lage gode headset er ikke enkelt og spesielt med tanke på at vi gamere blir sittende med disse på hodene våre i timelange sessions. Da er det viktig at vi så lite som mulig kjenner at vi har noe på hodet eller kjenner noe som presser mot ørene. For å få til dette kreves det et gjennomtenkt design som funker.

Designmessig er Koss Pro4S i tråd med hva man kan forvente. Ikke noe bling bling, men enkelt og greit design som sørger for at headsetet er godt å behagelig å ha på selv etter mange timer. Koss har også forsterket koblingene mellom klokkene og bøylen slik at det hele virker veldig solid. Viktig egenskap det og spesielt med tanke på at vi gamere også har andre ting å bruke penger på enn å kjøpe headset på headset.

undersiden av bøylen finner du skumgummi dekket av tøystoff og på innsiden av klokkene er det lagt på immitert skinn som gjør at klokkene ligger veldig behagelig mot ørene. Ikke noe som føles stramt mot hodet. Ledningen kan du koble til enten på venstre eller høyre side etter hvor lydkilden befinner seg.

Som du sikkert skjønner, så er jeg avhengig av god lyd spesielt når jeg spiller. Lyden er mye av opplevelsen og når jeg fra før av både har fet grafikk og en BenQ skjerm som gir meg et godt bilde, så er det viktig at lyden også henger med.

Lydbildet i Koss Pro4S er vidunderlig og gir meg en fin dybde, selv om jeg kunne ha tenkt meg enda litt mer bassgjengivelse. Liker at det trykker litt. Diskanten og mellomlyden er også veldig godt balansert og gjengis i beste klasse.

Det er ikke noe i tvil i hva som blir min reisepartner i fremtiden når jeg sitter på flytoget eller venter på at flyet skal ta av. Selvsagt blir Koss Pro4S min følgesvenn og vil bli en fin reisepartner å ha med. På min Sony Xperia Z2 har jeg lagt innpå masse musikk og sist men ikke minst flere herlige spill. Så det skal ikke bli kjedelig å reise nå nei og det takket være min reisepartner Koss Pro4S.

Når jeg ikke bruker headsetet, så er det bare å pakke det inn i vesken som følger med. Klokkene kan vris slik at headsetet blir veldig flatt og da er det også mindre sjanser for at det blir ødelagt under frakt.

Koss Pro4S er søren meg bra. Jeg koser meg godt om jeg spiller spill, hører på musikk eller ser film. Om jeg kjeder meg på toget, sitter og venter på at flyet skal ta av, så vet jeg at Koss Pro4S gir meg lyden og opplevelsen. Sitter jeg på PCen og kjemper meg i vei i Far Cry 4, Middle-Earth: Shadow of Mordor eller baner vei i Grid Autosport, så har jeg full kontroll takket være den gode balanserte lyden jeg får av Koss Pro4S. Bortskjemt, jepp, så til de grader. Det takket være Koss.

#koss #kosspro4s #headset #stereophones #gamer #gaming #pcgamer #pcgaming #ilovegaming #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #xfx pc #pcstuff #hardware 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top