Astro + BondeLAN = sant!

Ja ja, det er ikke å legge skjul på at den som tar turen til BondeLAN har muligheten til å vinne meget fete premier. En av de som hoppet på lasset og sponser BondeLAN er det kjente headsetmerket Astro. Selv er jeg stor fan av Astro og digger både lyd og design. Astro har alt hva jeg som gamer kan ønsker og da er jeg selvsagt fornøyd. 

Om du dukker opp på BondeLAN så har du muligheten til å vinne Astro A30 gaming headsets

BondeLAN åpner dørene tirsdag 17. februar og holder det gående helt frem til lørdag 21. februar. Gjennom disse dager blir det kjørt utrolig mange spennende, utfordrende og underholdende konkurranser. Snåsa storstue er stedet. Nå anbefaler jeg deg å sette av tiden i vinterferien og ta turen til nydelige Snåsa. 

Crewet i BondeLAN ønsker deg velkommen!

#astro #astrogaming #bondelan #premie #prizes #dataparty #snåsa #lan #astroa30 #gamer #pcgamer #pcgaming #ilovegaming #konsollgamer #gaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top