BondeLAN – en livredder!

REKLAME:

Dagene går og nå nærmer vi oss datapartyet BondeLAN med stormskritt. Den 23. til 27 februar arrangeres årets begivenhet her på Snåsa og hvor ungdommer/voksne kommer land og strand for å delta på. BondeLAN har gjennom mange, mange år bygd opp et godt rykte og det er en ære å være en del av dette arrangementet. 

Er det noe jeg elsker så er det å arrangere spillevents og da er selvsagt ikke BondeLAN noe unntak. Har ikke telling på hvor mange konkurranser jeg har kjørt under BondeLANs mange år, men det er mange. I tillegg vil jeg også under BondeLAN holde foredraget Spill er sunt hvor foreldre er målgruppen.

Men tilbake til overskriften. Du lurer nok fælt nå med hva jeg mener med at BondeLAN er en livredder. Jo da, nå skal du høre. BondeLAN har år etter hatt matservering og som har blitt veldig godt mottatt. I år satses det enda mer på dette og vil sørge for at deltakerne som kommer vil få i seg godt med mat og drikke, om det er frokost eller middag. På menyen finner man veldig mye å velge i mellom og som gjør at man kan spise både sunt og godt. For uten mat og drikke duger helten ikke.
 

Hvor nøye er du med mat når du er på dataparty? Hva spiser du mest av? 

#bondelan #dataparty #matogdrikke #kiosk #lan #arrangør #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top