Kom på BondeLAN og vinn denne fete og eksklusive premien!


 

Den 19. til 22. februar arrangeres BondeLAN og i denne forbindelse vil jeg i tiden fremover presentere en del premier man blant annet kan vinne under arrangementet. Her er det blant annet snakk om meget eksklusive premier som kan vinnes og som har høy affeksjonsverdi. BondeLAN går av stabelen på Snåsa og har gjennom mange år bygd seg opp som det eldste og største datapartyet i Nord-Trøndelag noe vi i crewet selvsagt er stolte over.
 

Men for at vi har klart å nå så langt har vi vært veldig avhengig av støtte og en av de som har vært med som en god støttespiller er Bandai Namco. De har sendt oss årlig fete premier og noe de også i år har gjort. For å si det slik, det er ikke hvilken som helst premie de har sendt og jeg skal gi deg et lite hint – Tales of Berseria. Noe mer enn det får du ikke vite og anbefaler deg heller å se videoen du finner under.
 

Om du vil vite mer om BondeLAN så stikk innom facebooksiden til BondeLAN. Her serveres det info om det som skjer og hva du har i vente i tiden fremover.
 

Hvis du enda ikke vet riktig hva du skal gjøre i vinterferien, så for guds skyld vurdere BondeLAN. Det er jeg bra sikker på at du ikke vil angre på. Ta turen til Snåsa og bli med på noe unikt og bli en del av dette forrykende arrangementet med masse underholdning, spenning og hvor du kan møte andre likesinnede. Velkommen skal du være. 
 

-9GQQtYq7Oo

#bondelan #bandainamco #talesofberseria #gamer #gaming #games #game #spill #premie #dataparty #youtuber #spillpappa

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top