Bybyggespillet Cities Skylines tar form

Selv om jeg for tiden spiller Cities XXL (som er et godt bybyggespill), så skal jeg innrømme at det jeg også gleder meg stort til det kommende Cities Skylines. I deres “developer diary” har de skrevet om hvilke klimatiske forhold du kan bygge metropolene dine i. Den finske utvikleren Colossal Order har delt inn de klimatiske forholdene i tre. Det vil si Skandinaviske forhold (north theme), Sør-Europeiske forhold (sunny theme) og til slutt tropiske forhold (tropical theme) slik vi finner i California i USA. 

I dag er det kun 19 dager igjen til bybyggespillet Cities Skylines lanseres og jeg gleder meg bare mer og mer. Gjør du?

#citiesskylines #colossalorders #bybyggespill #pcspill #paradox#pcgamer #ilovegaming #pcgaming #gaming #pc #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #simulasjon #simulation 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Bybyggespillet Cities Skylines tar form

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top