Fantastisk spill for 200 kroner!

At Cities Skylines kun koster 200 kroner på Steam er ikke til å tro. Spillet er rett og slett noe av det beste jeg har spilt innenfor bybyggespillsjangeren. Pr. i dag har jeg og sønnen min spilt over 101 timer siden det ble lansert den 10. mars og det sier litt over hvor mye vi har latt oss underholde av Cities Skylines. 

Hva er det som gjør spillet verdt å kjøpe? Jo, for det første er spillet utrolig innholdsrikt, for det andre så har det enorme områder du kan bygge din metropol på. For det tredje så kan byen din ha opp til 1 million innbyggere som simuleres fra de blir født til de blir kremert eller begravd på en kirkegård. For det fjerde lages det hele tiden nye bygninger, mods og kart som du selv kan legge inn via Workshop i Steam. Dette gjør at spillet får en utrolig til holdbarhet og hvor du hele tiden kan forandre på det du allerede har bygd. For det femte så er det et spill som passe alle aldre, om du er ung eller gammel gubbe som meg. Det fenger uansett. For det sjette så koser det KUN 200 KRONER!

De 101 timene har jeg kun brukt på en by og som jeg ennå ikke er helt ferdig med. Jeg finner stadig nye ting å forbedre den på og det er alltid noe som trenger at du følger med på. Alt dette gjør at spillet Cities Skylines har en eviglang holdbarhet. 

mine foredrag Spill er sunt kommer jeg til å presentere Cities Skylines som et sunt og godt spill. Kreativt og underholdende. Bedre enn det kan det ikke bli. 

Takk til utvikler Colossal Order som har gitt oss dette spillet og nå håper jeg de i tiden fremover vil komme med mer innhold etter hvert som tiden går. Det vil i alle fall sørge for at jeg blir sittende enda mer med spillet. 

Nedenfor ser du noen skjermbilder som jeg har selv tatt. Om du ennå ikke har kjøpt spillet så gjør det. Om du har en sønn eller en datter som liker å være kreativ, så er dette et spill for dem. Stort sunnere spill finner man ikke. 

Liker du slike spill og har du spilt Cities Skylines?

#citiesskylines #colossalorder #paradoxinteractive #paradox #bybyggespill #simulator #pcspill #pcgame #pcgamer #pcgaming #pc #ilovegaming #gamer #gaming #spillersunt #foredrag #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #citybuildergame #citybuilder

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Fantastisk spill for 200 kroner!

  1. Det er et kjempebra spill 🙂 har spilt en del, men har hatt mye annet og henge fingrene i så har ikke spilt alt for mye enda, men det kommer! Og så får man vel etterhvert teste mods

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top