Disney Infinity-universet utvides stadig!

Som dere vet så drar jeg land og strand rundt med foredraget mitt Spill er sunt. Der forteller jeg blant annet om spill som spesielt egner seg til barn og familier. Disney har en god stund nå vært på markedet med deres Disney Infinity og Disney Infinity 2.0. Dette er spill som egner seg meget godt til barn og unge samt til god familieunderholdning. Gjennom kjente og kjære spillfigurer fra Disney-universet kommer disse til live i spillet. Du setter en figur på portalen og vips er figuren med i spillet. Gjennom å gjøre dette kan opp til to personer spille samtidig og hvor hver og en figur har unike egenskaper. Videre kan du sette inn powerbrikker og disse gir spesielle egenskaper til figurene utover det som allerede ligger til grunn. 

Jeg har fire barn. De to største er ikke helt målgruppen til spillet, men de to minste på henholdsvis 7 og 11 år sluker spillet rått. De elsker Disney Infinity. Er det noe de liker svært godt, så er det å be hjem venner og for så å spille, lage og dele. Disney Infinity er ikke bare et spill. Du kan faktisk lage dine egne brett og som du igjen kan dele med andre. Jeg har ikke tall på hvor mange brett som barna har lagd og selvsagt hvor jeg har fått prøvd meg. I spillet kan de også legge opp feller for meg og når jeg går på en slik felle, ja så ler barna hysterisk. 

Den siste pakken figurer som kom på markedet var de kjente og kjære Aladdin og Jasmin. Disse figurene gir enda mer magi til spillingen med sine egenskaper og muligheter. Dette åpner opp en helt ny verden igjen og som sørger for at barna spikres til skjermen i ren kreativ underholdning. Jeg har sett hvordan barna stråler opp for hver gang en ny Disney-figur dukker opp og hvordan de med en gang går i gang og spiller. 

Det beste med Disney Infinity er at man aldri går tom for gaveideer. For som du vet, så har Disney litt av en samling figurer å velge i mellom og med stadig nye filmer som dukker opp, øker bare universet. For mitt sitt vedkommende, vet jeg at jeg uten problemer kan anbefale Disney Infinity til foreldre for spillene er meget gode, underholdningsverdien er stor og sist men ikke minst, barna blir kreative av å spille Disney Infinity. Med alt dette kan jeg si at Disney sørger for sunn spilling, noe jeg selvsagt er veldig glad for. 

Disney Infinity og Disney Infinity 2.0 – opplev magien med interaktive figurer. Bli kreativ og la deg underholde av det Disney har å by av godbiter for alle og enhver. 

Spill er sunt anbefaler Disney Infinity!

#disneyinfinity #disney #familiemoro #familieunderholdning #spillersunt #sunnspilling #jasmin #aladdin #spill #games #konsollspill #anbefales #recommending #familyfun #familygame #game #ilovegaming #gaming #gamer #consolegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top