Jeg er pokkers så imponert!

Enkelte ganger trenger det ikke å være rare greiene for å imponere meg, mens andre ganger må det litt ekstra spice for å slå fletta av meg. Det er et spill jeg har fulgt med lenge nå, helt siden det ble annonsert og det er spillet Tom Clancy’s The Division. Jeg la fort merke til den herlige detaljegraden i spillet og måten omgivelsene fanget meg. Jeg har flere ganger kløpet meg i hånden for å se om jeg har drømt eller ikke. Flere ganger har jeg for meg selv høyt utropt “WOW” og latt øynene gli bortover skjermen mens hjertet stadig har slått hardere og hardere. Er det mulig? Jepp, i aller høyeste grad. 

Med Ubisofts grafikkmotor Snowdrop, så klarer de å lage en verden som ser så fotorealistisk at man nesten ikke kan få sagt det. Alt er så innmari flott lagd og ikke til å tro. Spillet Tom Clancy’s The Division beviser at spillene stadig blir mer og mer realistiske og at man snart ikke ser forekjellen på virkelighet og spill. 

Hva synes du? Ser ikke dette bra ut? Tom Clancy’s The Division kommer ut til neste år og da til PC (som jeg gleder meg til), PS4 og Xbox One. 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top