I’m sorry…

Jeg har flere ganger lovt meg selv at jeg må bli flinkere til å blogge, men tiden er uransakelig og kjemper som bare det å få nok av den. Hvorfor har vi ikke døgn på 48 timer? Det hadde vært midt i blinken det. Dessverre går nok ikke det og jeg må nok finne meg i at tiden går så altfor fort. 

En låt som har blitt spilt en del i det siste er Sara Bareilles med Brave. En nydelig låt er det i alle fall og som får en i fin stemning. Faktisk jobber jeg kjappere med å høre på musikk. Flere som har det slik? 

Hva synes du om låten? Synes du tiden går for fort? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “I’m sorry…

  1. wendysinfamilie: Hehe 🙂 Så sant, så sant. Det hadde vært midt i blinken 😀

    Kos dere godt der i sør også og fortsatt en riktig god førjulstid til deg og dine 🙂

  2. 48 timer hadde garantert blitt for lite det og. Det er rart med fritid, jo mere man har av den, jo flere ting fyller man den med 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top