Ny fet konkurranse!

Er det noe jeg elsker så er det å kjøre konkurranser. Gjennom facebook-siden Spill er sunt kjøres det titt og ofte konkurranser og hvor man kan vinne meget fete premier. Nå har jeg lagt opp en ny konkurranse og her kan du vinne HyperX Savage DDR4/DDR3 RAM eller minne som det også heter. HyperX er et meget kjent merke for oss gamere og som gjennom flere år nå har bygd seg opp til å bli en meget populær produsent. Deres produkter er kjent for å være av veldig god kvalitet og som sørger for å heve opplevelsen for gamere. 

Med andre ord, det er litt av en premie som kan vinnes. For at du kan bli med på trekningen, må du klikke deg inn på DENNE LINKEN, lik siden, skriv “HyperX” i kommentarfeltet og deretter kan du delta så mange ganger du kan hver gang konkurransen legges opp på facebook-siden til Spill er sunt. 

Lykke til!

Premien er sponset av HyperX

#hyperx #kingstontechnology #konkurranse #competition #contest #vinn #premie #fetpremie #ram #minne #savage #ddr4 #ddr3 #spillersunt #facebook #youtuber #gammernsgamerkanal #gamingstuff #gamersparadise #gaming4life #norwegiangamer #hardware #gamer #pcgamer #pcgaming #pc #gamerstuff win #prizes 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top