Her bor jeg!

Jeg bor i en kommune som heter Snåsa. I denne kommunen bor det i overkant av 2000 innbyggere og ligger sånn ca. midt i Norge. Det beste med Snåsa er all den fine naturen og hvor familien trives. Nå vil jeg benytte med å presentere hvor jeg bor og mitt Snåsa slik det ser ut i Cities Skylines. Ove C.Møller-Nielsen er min store helt. Han har lagd kartet fra der jeg bor. Han har gjort en fenomenal jobb og gleder meg sykt til å bygge på dette. Men først skal jeg bli ferdig med Ramberg City som jeg for øyeblikket bygger på nå. Tusen hjertelig takk Ove C.Møller-Nielsen!

Jeg kommer til med beste evne å bygge slik det ser ut i hjembygda mi selv om det sikkert kommer til å bli litt annerledes også, men skal prøve med beste evne. Gleder meg til å ta fatt på oppgaven og det takket være Ove. 

Bildet ovenfor er tatt av superflinke Tore Viem for facebook-siden Snåsabilder og som presenterer Viosen. 

Her er Snåsa og Viosen sett fra et digitalt perspektiv og i bybyggespillet Cities Skylines. 

#herborjeg #snåsa #snåsavatnet #herewhereilive #myplace #youtuber #gammernsgamerkanal #norwegianyoutuber #gamer #pcgamer #citiesskylines #citiesskylinesafterdark #afterdark #viosen #colossalorder #paradoxinteractive #ovecmøllernielsen #gamersparadise #gaming4life #goodgame #pcgame #pc #gaming #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top