Delta og vinn masse premier hos Elkjøp Stormarked Steinkjer!

 

Det er en liten stund siden jeg hadde anledning å arrangere et populært event for Elkjøp, men nå skjer det igjen. Denne gangen skjer det under et av årets største arrangement i den nordlige delen av Trøndelag. Den 10. august skjer det og hvor jeg med Spill er sunt sammen med Elkjøp Stormarked Steinkjer skal kjøre en rekke aktiviteter. Her vil det bli mulighet å vinne flotte premier og hvor det blant annet konkurreres i spill på konsoll og mobiltelefon. 

 

Hvilke konkurranser, hvilke spill det skal konkurreres og hvilke premier som kan vinnes  kommer jeg og Elkjøp tilbake til. I alle fall, vi lover stor stemning, spennende konkurranser og masse aktiviteter i butikken. 

 

Om du nå ikke har funnet ut hva du skal gjøre lørdag den 10. august, så sett av tiden fra kl. 10-14. Da blir det liv hos Elkjøp Stormarked Steinkjer. Det lover vi.

 

Stay tuned for more…

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top