Battlefield Bad Company 3 annonsert?

Dessverre så er det nok ikke det, men er det et spill jeg virkelig venter på og håper blir en realitet så er det Battlefield Bad Company 3. Vi har fått vite at et nytt Battlefield-spill er under utvikling og at spillet vil bli lansert innen april 2017. Vi har hørt rykter om at det er Battlefield 5 som er under utvikling, men vi har ennå ikke fått bekreftet det. Hva er det dere somler med DICE og Electronic Arts? Jeg vil vite det NÅ! Er det Battlefield 5 eller er det Battlefield Bad Company 3?

 

Vil ha Battlefield Bad Company 3 NÅ. Kom igjen DICE og EA. Lindre ventesmertene mine.  

Greit, nå høres jeg ut som en bortskjemt pjokk og ja, kanskje jeg er bortskjemt, men jeg VIL HA BATTLEFIELD BAD COMPANY 3 og helst ikke Battlefield 5 selv om jeg ikke kommer til å grine om det blir sistnevnte…

Har fått en del spørsmål i det siste om når vi får vite om ett nytt Battlefield og jeg har tippet innen utgangen av februar og håper selvsagt at mine antydninger er korrekte der.

Hvorfor vil jeg ha Battlefield Bad Company 3 og ikke Battlefield 5? Det er det flere grunner til. For det første, Bad Company 2 likte jeg svært godt med sitt unike og herlige brettdesign. For det andre sin unike humor med sine sjarmerende karakterer. For det tredje, spillets interface var kongebra. For det fjerde var hitboksene forholdsvis gode allerede fra start.

Faktisk er det Bad Company 2 det nest beste Battlefield-spillet jeg har spilt. Kun toppet av Battlefield 2142. Sistnevnte var jeg blant verdens 50 beste som sniper og ja, brettdesignet der var også veldig bra, så i grunnen ønsker jeg meg også en oppfølger til Battlefield 2142 også, men vil aller helst ha Bad Company 3 og så deretter Battlefield 2143.

 

nå venter jeg med stor spenning på annonseringen av neste Battlefield og håper inderlig at DICE nå tar til vett og kommer med Bad Company 3. De har for et par år siden antydet at gjengen i Bad Company hadde dratt på en lengre ferie, men at de før eller siden ville komme tilbake til nye eksplosive kamper. Nå håper jeg tiden er inne og krysser alt av fingre og tær på at det blir Battlefield Bad Company 3.

Hva håper du på? Bad Company 3, Battlefield 2143 eller Battlefield 5?

#battlefield #dice #ea #electronicarts #bf #battlefiel5 #Battlefieldbadcompany3 #battlefieldbadcompany2 #battlefield2142 #battlefield2143 #spillmagasinet #spmg #spmgno

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top