Det er ventet store mengder snø fra 18. februar

Da har jeg litt av en værmelding å komme med. Det ser ut til at det den fra den 18. februar vil komme store mengder snø og brøytbilene kommer til å få mye å gjøre fra den dagen av. Veiene kommer til å bli ufremkommelige der ikke brøytbilen har vært.

De som ikke har snø og som ønsker det kan juble, for det blir mer enn nok snø til mange vinterlige uteaktiviteter fra den 18. februar og utover. Da er det bare å sparke på seg skia og gå turer så langt man vil.
 

Innbyggerne mine i Cities Skylines har altså litt av et vær i vente. Jeg må virkelig forberede meg på skikkelig vinter og sørge for at brøytbilene er parate til å ta seg av snøen som kommer til byen min. Jeg må også passe på at strømmen er stabil fra mine kraftverk for når snøen kommer blir det også kaldere vær og da kan jo ikke byen bli strømløs på grunn av jeg ikke holder tritt med strømforbruket. Det vil med andre ord si at jeg må bygge ut egne varmerør for byens innbyggere noe som krever sitt og en del planlegging.
 

Er også fullt klar over at dette kommer til å koste en del penger og må derfor passe på budsjettene slik at vi holder dem i pluss. Men så har vi også en gruppe mennesker som garantert kommer til å kose seg og det er de som liker snøen og det som fører med. For det vil bli mulighet for å stå på skøyter, ski og selvsagt også andre vinterlige aktiviteter. Disse har virkelig noe å glede seg til fra den 18. februar.
 

er det altså ikke mange dagene igjen til den nye tilleggspakken Snowfall dukker opp til Cities Skylines og jeg gleder meg stort til å se hva vi får servert av den finske utvikleren Colossal Order. En del av pakken vil være gratis, det vil si været i sin helhet med regn, snø og sol, mens du vil måtte betale noen kroner for de nye bygningene som følger med. 

Om du vil vite mer om Snowfall, så anbefaler jeg deg å klikke deg inn på siden HER

Gleder du deg til Snowfall og hva gleder du deg mest til? 

#snowfall #vinter #colossalorder #paradoxinteractive #dlc #tilleggspakke #pcgamer #spillmagasinet #spmg #spmgno 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top