Hva hører du på mens du spiller spill?

Å høre på musikk gjør jeg titt og ofte og spesielt når jeg skal skrive etter eller annet. Det er nærmest som om musikken blir som en boost og fingrene klapper på tastaturet som trommestikker. Jeg har som kanskje mange av dere vet vært DJ hvor jeg spilte på på diskotek, var oppvarmingmusikk for grupper som Di Derre, Travelin Strawberries m.fl. I så måte liker jeg også utrolig mye forskjellig musikk. Kan faktisk høre på det meste om det er nytt eller gammelt, pop, rock, rap, soul, disko, pønk, tekno, klassisk eller hva det måtte være. Selv når jeg spiller spill så kan det hende jeg hiver på litt musikk og da går det i mye forskjellig etter hvilket spill jeg spiller. 

En av låtene som for tiden spilles en del er av Skei & PT med låten Bensin. Den er fin og som en tro trønder så må man jo støtte litt om trøndersk musikk også. En annen ting er at låten er veeeldig fengende og som fester lett i hjernerota. Ikke nok med det, videoen du ser nedenfor er spilt inn på Steinkjer. 

I alle fall, jeg digger låten og Skei & PT er råflinke og har mange gode låter på sin merittliste. 

Hører du på musikk når du spiller spill og hvilken musikk er det da som står på? 

Her er i alle fall låten som treffer meg for øyeblikket. 

#skeiogpt #musikk #hitlåt #hitliste #hit #bensin #gamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Hva hører du på mens du spiller spill?

  1. Akkurat nå hører jeg faktisk på Hey There Kadala Pt 1, kanskje ville det øke flaksen? Akk nei.
    Ellers går det litt som deg, alt etter humør eller hvilket spill man holder på med. Men det går ofte i mental og rock sjangeren her i huset.
    Ha en riktig fin søndag! Jeg skal tilbake å forsøke å smiske mer med Kadala

  2. Jeg hører som oftest på en lydbok eller en podcast om det er et spill hvor lyden ikke er et essensiell del av opplevelsen, Sitter titt og ofte med to headset på om gangen, med en klokke på hvert øre. Rent musikk messig blir det mye Bowie, Pink Floyd eller 80 talls pop og rock

  3. Jeg elsker å høre på musikk når jeg spiller. For tiden hører jeg mye på det nyeste albumet til Eric Prydz, det er kjempebra!
    Årets kuleste låt så langt: Eric Prydz – Collider.

  4. Jeg har nesten alltid på musikk, om det da ikke er på en film/serie som jeg ikke helt trenger følge med på og sikkert har sett noen ganger før. (akkurat nå er det Xfiles, både den nye og den gamle). Musikk messig hører jeg på det meste, men har forelsket meg en smule i Chase Holfelder’s Major to Minor musikk i det siste så det blir en del av det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top