SureFire og Team ProPain på Sabaton Open Air!

 

Nå er det ikke så altfor mange dagene til undertegnede tar turen sørøstover til Falun og Sabaton Open Air. Etter å ha fått muligheten til å være med på den største konserten i Norgeshistorien, nemlig Rammstein på Bjerke i Oslo (innlegg kommer litt senere), så er jeg klar for en megaspennende metalfestival i Falun.

 

                                                        Bildet er fra tatt fra Sabaton.net

 

Det er selveste Sabaton som inviterer til fest og det med en rekke store metalband som blant annet Lordi, Amaranthe, Dark Tranquillity, Hammerfall, Nestor, Metalite, Loudness, Burning Witches og selvsagt Sabaton. Her vil flere av mine favoritter innen metalsjangeren tromme opp på scenen og skape metalfest til de store gullmedaljer. 

 

 

Fra 3. til 6 august går Sabaton Open Air av stabelen og her vil blant annet jeg med mine venner i det svenske communitiet Team ProPain være en del av Sabaton Open Air hvor vi skal kjøre gaming på høyt nivå. Her vil man kunne spille spill, delta i konkurranser samt vinne masse premier fra selvsagt SureFire. I tillegg har vi som mål å kle opp noen av bandene med SureFire-produkter slik at de også får se hvorfor produktene har blitt så veldig populære på så kort tid. 

 

 

Hvilke konkurranser det blir er ennå litt usikkert, men her skal jeg og mine venner i Team ProPain bruke våre kreative hoder og tromme sammen noe underholdende og spennende. To selvsagte spill vil selvsagt bli arrangert konkurranser i. Det er spillene Minecraft og Forza Horizon 5. 

 

 

Team ProPain har også lagd Sabaton Open Air arrangementet i Minecraft og som ser helt fantastisk ut. Dette svenske communitiet har spesialisert seg nettopp på å lage eventer, artister, band med mer i Minecraft og gjør det med imponerende stil. 

 

 

Nå er det altså ikke mange dagene til Sabaton Open Air smelles i gang og jeg gleder meg stort til det. Spesielt med tanke på all den fete metalmusikken som spilles, men også å få lov til å være en del av dette spenstige arrangementet er. Sabaton inviterer til en gedigen metalfestival og hvor SureFire og Team ProPain er med for å underholde med aktiviteter i forskjellige slag. Dette skal bli helrått. Nå håper vi du tar veien til Falun og blir med på noe stort. 

 

 

Velkommen til Falun og Sabaton Open Air 2022! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top