Totalt sjarmert i senk

Skal ikke si så altfor mye hvorfor jeg er sjarmert i senk, men med mine 43 år og som aktiv gamer i minst 30 av disse, har jeg opplevd mye innen gaming. Unravel derimot skriver et nytt avsnitt i min gaminghistorie og kommer her med et spill som virkelig slår pusten ut av meg og sjarmerer meg rett i senk. Skulle ikke tro det var mulig og med tanke på hvor mange spill jeg har spilt opp igjennom årene… men jo, det skjer en sjelden gang og spillet som klarte det heter altså Unravel og som har blitt lansert til PS4, Xbox One og PC

En skikkelig anmeldelse av spillet kommer etter hvert. 

Her er mitt første videoklipp og flere kommer det garantert. Hva synes du om spillet? Har du noen gang blitt sjarmert i senk av et spill?

#unravel #spillpappa #gamer #pcgamer #youtube #youtuber #spillmagasinet #spmgno #spmg #sjarmert #sjarmerendespill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

11 thoughts on “Totalt sjarmert i senk

  1. Herregud, jeg ELSKER Unravel. Det er meget sjeldent jeg kan si at et spill minner meg om min avdøde bestemor, men dette spillet er så fantastisk spot on, og jeg har grått meg fra begynnelse til slutt. Har sett spillutviklerens presentasjon på en pressekonferanse, og jeg synes han, lik Yarny, var så nydelig ass.
    Ti av ti!!

  2. Grafikken, historien, at alt er så deilig fysikkbasert, Unravel er perf.
    Ja, jeg spiller mye mer enn jeg bør! Liker det aller meste 🙂 En av de største spillopplevelsene for meg hittil er Skyrim, det synes jeg var så gull!! Er veldig glad i open world. Atm pløyer jeg gjennom Zelda Windwaker, det er ultrasøtt og nostalgisk <33

  3. juliafrika: Herlig 🙂 Da må du begynne å skrive litt om opplevelsene dine, så kan jeg fronte dem på Spillmagasinet og kanskje i beste fall på side3.no også 😛

    Om du ønsker kan jeg invitere deg inn på gruppen Spill.blogg.no og når du skriver om spill, så markerer du av på grupper spill.blogg.no. Da vil jeg få deg opp i systemet vårt 😛

    Høres det interessant ut? 🙂

  4. Det høres veldig interessant ut! Gjør gjerne det 🙂 Jeg har riktignok ingen erfaring med spillanmeldelser da, men hadde vært gøy å prøve og lire av seg noe!

  5. juliafrika: Da gjør jeg det. Da får du en invitasjon til Spill.blogg.no. Så da er det bare å huske å markere av spill.blogg.no i grupper og vips får jeg deg opp 🙂

    Gleder meg til å lese blogginnlegg av deg om spill, så får vi se om du kanskje kan bli en anmelder også og da kan det hende vi har koder tilgjengelig for forskjellige spill 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top