Medal of Honor: Pacific Assault gratis på Origin


 

Husker så godt dette spillet som om det var i går. Det verste er at spillet ble lansert i november 2004. Tenk det, 12 år siden spillet kom ut. Selvsagt gjennomførte jeg spillet og syntes det var bra. Medal of Honor har alltid hatt en spesiell plass i mitt spillhjerte og har alltid vært fan av serien. Medal of Honor var Electronic Arts konkurrent til Activisons Call of Duty-serie. 
 

Gjennom mange år var det slik. Medal of Honor og Call of Duty kjempet side om side selv om sistnevnte serie alltid solgte mest. Spillseriene under ett synes jeg var like underholdende og for hvert spill som ble lansert så måtte jeg gjennomføre de. 
 

er altså dagen kommet og jeg på nytt kan få meg en gyllen mulighet å oppleve et herlig spill, nemlig Medal of Honor: Pacific Assault. Får akkurat nå ligger spillet gratis for nedlasting på Origin. Det eneste som trengs for at spillet skal bli ditt er at du logger deg inn på Origin og laster det ned. Voilla, så har du et spill jeg liker godt. Klassisk og bra spill. 
 

I Medal of Honor: Pacific Assault trer du inn i støvlene til marinesoldaten Tom Conlin og hvor du får oppleve å se den amerikanske flåten bli ødelagt under angrepet på Pearl Harbor. Det er her du starter opp kampen mot Japan og hvor du hele tiden må følge med. Kamikazesoldater finnes overalt og som plutselig kommer løpende med bajonetten klar for å spidde deg til døde. Da gjelder det å være på vakt og ta ut fienden før den kommer seg inn på bajonettavstand.  

Synes du dette høres spennende ut? Om så, så gå inn på Origin og last ned spillet gratis. 
 

#medalofhonorpacificassault #electronicarts #medalofhonor #origin #gratis #spill #gaming #gamer  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top