Takknemlig SpillPappa har nådd 630 abonnenter

Det er ikke til å tro, men i dag passerte jeg 630 abonnenter på min youtubekanal. Det er ikke til å tro med tanke på en gamling som meg og at noen ønsker å følge meg og mine spillopplevelser. Som far til fire prøver jeg også å dra med meg barna inn i kanalen hvor jeg spiller sammen eller mot dem. Det synes jeg er ekstra moro og savner at ikke flere foreldre gjør dette med sine barn. Youtube er jo moro og spesielt når man får en plass hvor man kan presentere det man liker å holde på med.
 

Noen liker å fiske, noen liker å lese bøttevis med bøker, noen strikker plagg etter plagg, mens jeg liker å spille spill om det er alene eller sammen med mine venner. Ikke noe er så moro som det. 
 

I alle fall, så vil jeg takke alle sammen som følger meg og min kanal. Jeg er evig takknemlig til dere og håper selvsagt at flere vil følge på og se meg som gammel gamer spille spill og da mange forskjellige typer spill. 
 

Velkommen til SpillPappas youtube-kanal. 
 


 

#spillpappa #youtuber #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Takknemlig SpillPappa har nådd 630 abonnenter

  1. Morten Anders Hansen: Tusen hjertelig takk Morten Anders 🙂 Artig er det i alle fall og spesielt med tanke på en gamling som meg 🙂

    Det hadde vært moro med skikkelig feiring da ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top