Nå er det like før det smeller

Det høres kanskje litt drastisk ut, men nå er det like før det smeller. For er det noen som kan klare å få det til å “smelle” i gamingsammenheng så er det Rockstar Studio. Skal vi tro de som eier spillutvikleren, nemlig Take Two, så er det ikke lenge igjen til nye annonseringer fra den kanten. Hva dette gjelder og hvilke prosjekter det er snakk om kan vi bare drømme om. For med tanke på hva de fra før av har av spilltitler deriblant L. A. Noire, Bully, Red Dead Redemption og sist men ikke minst Grand Theft Auto, så vil det garantert smelle når annonseringen er et faktum. 
 

Om jeg skulle tippe så ville det ha blitt en oppfølger til det kritikerroste Red Dead Redemption som ble lansert i mai 2010. For vi vet jo alle at Rockstar Studio har en tendens til å bruke lang tid på sine prosjekter og da er det mest nærliggende å tro at deres neste spill er Red Dead Redemption 2. Om det så er tilfelle håper jeg inderlig at spillet denne gangen dukker opp til PC. Det hadde vært så innmari kult. Savner et skikkelig stort åpent westernspill til PC.
 

Take Two har videre fortalt at de kommer til å ha stort fokus på E3-messen som går av stabelen 14. til 16. juni i Los Angeles og da er jeg bra sikker på at vi vil kunne få se trailere og skjermbilder fra deres kommende prosjekter. Det skulle være merkelig om ikke annet.
 

nå har jeg innstilt meg på at vi i løpet av neste år får et nytt Red Dead Redemption og at westernlivet inntar våre skjermer. 
 

Hva tror du Take Two og Rockstar Studio kommer til å annonsere om kort tid? Hva håper du på? 
 

#rockstarstudio #taketwo #reddeadredemtion #reddeadredemtion2 #spill #gaming #gamer #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Nå er det like før det smeller

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top