OMG! Tatt på senga…!

 

Okei, snakk om clickbait… Men ja, OMG…Nå ble jeg tatt litt på senga! Det er nå over 13 år siden jeg opplevde et mesterverk fra denne utvikleren. Spillserien har solgt i bøtter og spann. Nå er det endelig tid for en ny oppfølger til spill nummer 3. Crytek er nemlig i gang med Crysis 4. Annonseringen skjedde på onsdag. Travelt som det har vært, har jeg ikke fått det med meg før nå. Ikke til å tro og gud som jeg gleder meg.

 

Gjennom denne teaservideoen som Crytek har sluppet så ser vi ikke så mye av spillet, men de lover oss at vi skal få vite mye mer i tiden som kommer. Skal innrømme at jeg virkelig gleder meg nå. Visste du at det var Crytek som lagde det aller første i Far Cry-serien? Jupp, spillet var milevis fremfor sine konkurrenter med fet grafikk og herlig innhold da det ble lansert i 2004. Snakk om massivt sandbox-spill.

 

Når Crysis 4 dukker vites ikke ennå i og med at spillet ikke har kommet så langt med utviklingen. Tenker nok at det er grunn til å tro at spillet ikke lanseres før kanskje i løpet av 2023. Uansett, jeg gleder meg stort og har ikke ord for det. Ja ja, snakk om at Avni Yerli overrasket meg stort. Gledelig nyhet det her ja.

 

Noen flere som gleder seg til Crysis 4? Har du spilt noen av de andre spillene? I så fall, hvilket av de spillene likte du best?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top