Five days to go and still counting…

Jepp, kun fem dager igjen og nedtellingen fortsetter. For den 27. oktober skjer det nemlig noe stort som jeg har ventet utrolig lenge på. Faktisk helt siden i fjor høst da det ble offisielt. Nå er det altså ikke mange dagene igjen og jeg sitter nærmest og rister av bare spenning. Jeg har lest, sett og skrevet side opp og side ned. Dette skal bli så herlig og tipper jeg kommer til å bli hekta fra første sekund.

Spillet jeg snakker om er selvsagt Battlefield 3. Selv om det den siste tiden har vært litt turbulens rundt spillet, så hindrer det ikke meg i å glede meg til å spille. I dag har jeg lagt opp introen fra Battlefield 3 og som en kontorsoldat jeg er, så ser dette ufattelig fett ut.

Er det noe du går og venter på og hvor du har startet nedtelling til?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Five days to go and still counting…

  1. Jeg venter på førjulstid 😀 Har sjustartet litt, i går jobbet jeg med pakkelapper og hørte på julemusikk. Julemusikken var for inspirasjonens skyld, altså 😉 Noen gaver er under produksjon og noen er kjøpt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top