E3: Watch Dogs 2 gameplay trailer


 

Det er ikke så altfor lenge siden at Ubisoft annonsert Watch_Dogs 2 og da hadde ryktene versert en liten stund. Nå vet vi at spillet er på tur og vi vet at det vil bli lansert den 15. november i år. Det vi ikke har sett så altfor mye til er gameplay fra spillet, men dette kan vi også nå stryke av på listen “må oppleve”. For under Ubisofts pressekonferanse benyttet de sjansen til å vise oss en gameplay trailer fra spillet.
 

Denne gangen skal vi ikke brase rundt i Chicago, men turen går til spektakulære San Francisco. Det kommer til å bli så kult og ræse nedover de bratte bratte gatene i byen. 
 

I alle fall, her er traileren og som jeg har sett noen ganger. Gleder meg sykt til spillet dukker opp og spesielt med tanke på den underholdningen det første spillet ga meg. 
 

#watchdogs2 #ubisoft #e3 #gamer #game #spill #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top