SpillPappa spiller Overwatch med youtuberne Nordavinden og Kasper!


 

Som youtuber er jeg kjempehappy for å kunne spille med andre youtubere. Elsker det og den siste tiden har jeg spilt med mange kjente og ukjente youtubere noe som har vært digg.
 

I denne episoden spiller jeg med de kjente youtuberne Nordavinden og Kasper. Her prøver jeg så godt jeg kan og klarer å bite litt fra meg, men skal ærlig innrømme å si at Nordavinden og Kasper spiller veldig bra. Selv om det ikke går så godt, så blir jeg bedre og bedre. Min favoritt er karakteren Soldier 76, men har lovt meg selv å prøve andre karakterer også. 
 

Overwatch er et meget godt spill som jeg uten tvil vil anbefale andre. En annen ting som jeg skrev tidligere. Blizzard har meddelt at de har over 10 millioner registrerte spill noe som er imponerende med tanke på at det kun er tre uker siden spillet ble lansert til konsoll og PC.
  

Hva synes du om spillet? Har du kjøpt det? Hvilken karakter liker du best å spille? 
 

#overwatch #blizzard #activision #spillpappa #youtuber #spill #games #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top